E-handelsportalen skapar kundnytta genom att öka tillgängligheten, spara tid för användaren och ger full insikt i beställningar, offerter och leveranser.
– Portalen tillhandahåller all information som behövs för att skapa offerter och användaren kan se kundunika nettopriser, jämföra produkter, se sin orderhistorik, lagerstatus samt följa sina leveranser. Du som användare får helhetskoll på alla beställningar vilket ger dig bättre förutsättningar att planera för framtida behov, säger Martin Hjalmarsson som ansvarar för den digitala utvecklingen på Bevent Rasch.
I den nya e-handelsportalen får du även full kontroll över avrop. Från offert och beställning kan du följa lagersaldot, ha full kontroll på avropsflöden och ligga i framkant inför nästa beställning.
Utvecklat och testat i samarbete med kunderna
– E-handelsportalen har vuxit fram utifrån en kontinuerlig dialog med våra kunder. Detta har gett oss viktiga insikter om vilka delar i e-handelsportalen som adderar värde till deras verksamhet och hur vi bäst kan tillgodose deras behov av en e-handelslösning. Det har varit värdefullt att redan under utvecklingsfasen få ta del av våra kunders idéer och feedback och vi uppskattar verkligen att de har engagerat sig i detta projekt. Deras insats har gett oss användbar input till hur vi kan göra vår nya e-handelsportal riktigt bra för våra kunder, säger Martin Hjalmarsson.
”E-handelsportalen är enkel, smidig och ger användaren full insyn, kundunika nettopriser samt all information som behövs för att snabbt sätta ihop en beställning. I inloggat läge visas alltid nettopriser för ökad översikt och bättre kostnadskontroll vilket ger dig den översikten du behöver.”
Martin Hjalmarsson, Bevent Rasch
Kontakta oss för att få inloggningsuppgifter till e-handelsportalen.