Trygga lösningar för en hållbar framtid

Vårt arbete handlar dels om att utveckla och leverera produkter som renar vatten, dels tillhandahåller vi service, support och trygghetsavtal för våra kunder. Det är en förebyggande tjänst som ser till att arbetet på anläggningarna fortlöper utan avbrott.

– Vi kallar det Trygghetsavtal som innebär att både kommuner och industrier kan koppla på en servicetjänst där vi i förebyggande syfte besiktigar maskinerna på anläggningarna. Det sker genom årliga kontroller samt support och stöttning om problem uppstår längs vägen, säger Jörgen Edelmalm, Service Manager på Hydria Water.

Genom ett förebyggande arbete kan kunden slippa kostsamma driftstopp på sin anläggning.

– Det är bekvämt för kunden eftersom de inte behöver fundera kring maskinerna. Istället är det vi som har koll på serviceintervallet och kontaktar dem för att boka in en besiktningstid. Väl på plats går vi igenom maskinen så att det inte är några felaktigheter som kan skapa driftstopp på sikt.

Hydria Waters målsättning är att alltid ligga i framkant när det gäller både produkter, lösningar och expertis vilket innebär att vi kan erbjuda vad kunder och anläggningar behöver för långsiktigt hållbara vattenreningsinsatser.

– Genom tillgänglighet, struktur i arbetsprocesserna och engagemang skapar vi lösningar som ger våra kunder trygghet. På så sätt bidrar vi till en mer hållbar framtid.